Please leave you link so we could follow it. Thank!!!

Assalamu'alaikum WBT & hello Everyone!

In this blog is just for fun and we share everything whatever we found and what we are gaining from it. So I'll blog-walking to all blogger and will follow it. Same with you. In case if something that you guys feel uncomfortable you guys may leave with all your heart. And so nice to meet you guys!!

Saturday, July 16, 2011

kelas U hari ini murid-murid~~

as'salam semua..
ok..setelah beberapa hari menjalani kelas..
agak-agak bagus jugak la budak kelas tue..
hormat n panggil akak bila dorang taw kyra muda tua ag dari dorang..
bagus..hormat orang yang lebih tua..
rinie short entry jew..
otak kyra xmengizinkan kyra untuk uat ayat yang lebih cantik + sedap ag hahaha

untuk kelas hari ini..
lecturer daripda politeknik ungku omar yang telah berpindah dan datang mengajar di poli kyra
so berkenalan-kenalan la dengan lecturer baru tue..
ok dan sporting(agak-agak ley kawteam x???)..

tapi pabila dia telah mula menanya soalan..
agak2 ramai jugak la budak yang tidak dapat menjawab..
sebab dia mengajar teori struktur bagi subjek engineering..
jadi kyra and the geng byk menjawab(bukan bangga diri tapi ilmu didada masih ingat ag)
sambil tue kyra lak salin nota yang lecturer terangkan..
alih-alih semasa sibuk dok menyalin apa yang lecturer cakap..
tetiba lecturer kasi soalan mengenai "prinsip keseimbangan"..
ok memang kyra tak dengar n xmemberi tumpuan coz dok sibuk salin pew lecturer ckap sebelum tue..

secara tak langsungnya..
da seorang budak tue dia xdpt jawab soalan mengenai soalan yang lecturer tanya..
lecturer kata la

lecturer : haa kamu pas jew maker pen tue pada orang yang berkenan

dengan tetiba jew..budak tue mai depan kyra n bagi maker pen tue..!!!
terus terduduk kepala kyra atas meja yang sememangnya kyra dok tengah tunduk menyalin nota..!!
kyra dengan blur-blur berdiri pastue conform la xdpt jwb coz xpasan soalan yang lecturer suruh jawab..
yang budak belakang lak dok bunyi boo laa....
nak ngorat la...
what the case dak kecik..??!!

dengan baiknya berdiri sambil muka xbersalah..
alih-alih KYRA  BARU PERASAN XPAKAI KAD MATRIK bila lecturer tegur "Mana kad matrik awak??"

ok da terasa malu..conform xdpt jawab ag..

bila xdpt jwb kyra lak kna pass kt orang lain huhuhu
lantak xpeduli..
bila lecturer ulang balik..
ohhhh prinsip keseimbangan tue...

MEMANG la kyra ley jwb..!!
masalahnya kyra dok sibuk salin nota huhuhu
soalan yang diutarakan kyra xbg tumpuan..
padahal nota da salin pon..!!

OK AGK GERAM KAT BUDAK tue..
xnampak ke kyra salin nota..
DENGKI..!!
eihhhh sabar jew la..tuhan yang taw huhuhuhu


yang penting kyra and the geng da banyak kali jawab soalan..
nanti kasi kat orang lain yer..
saya xsuka diganggu bila uat keja..

Kerja untuk minggu depan ialah:

  1. kuiz math and theory of structure
  2. meeting with mrs.guna devi for MUET
  3. assignment for theory of structure...

JANGAN BACA ENTRY XBEST INI :D

8 comments:

iLa suHaiLa said...

bia betol..nexweek da ada kuiz and assgnmnt?mak aih..

Eva DaNiaL said...

kyra chan da makin busy .. T_T

Ringgo said...

fuiyooo ..

Niena Pengembara Ilahi said...

maraton sni jap, sihat ke harini..

ZORA said...

cpat gle wat quiz dgn test..fuilawehhh..

ismiladyjaja said...

wuuuu... gud luck yer.... :)

Niena Pengembara Ilahi said...

alahaiii apsal la seram sgt citer tu iskkk

Cikya said...

Dia ingat Kyra tahu kot, sebab duk jawab soalan jer..
chill, bukan selalu kena... :D
awat tak tanya balik soalan apo yang lecturer tanya tu.. ?